SPRINT BOOSTER
W większości współczesnych samochodów tradycyjny pedał gazu zastąpiony został tzw. pedałem elektrycznym ETC, który wykorzystując technologię ECM zamienia przemieszczenie-ruch pedału gazu w sygnał elektryczny zapewniający przeniesienie mocy na koła.
System ETC ma jednak zdecydowanie negatywny wpływ na zachowanie się samochodu poprzez opóźnione zadziałanie przepustnicy i powiązane z tym przyspieszenie auta, co skutkuje wystąpieniem pewnych problemów w niektórych sytuacjach drogowych , np.: ruszania pod górę, szybkich zmian biegów, jak też wyprzedzania.
Sprint Booster rozwiązuje ten problem , dając natychmiastową odpowiedź silnika na zamierzenie kierowcy. Zasada jego działania polega na ciągłym monitorowaniu i konwertowaniu sygnałów dostarczanych przez potencjometr systemu ETC i przekazaniu dalej poprawionego sygnału.
Konstrukcja Sprint Boostera pozwala na szybką instalację w każdym modelu samochodu, bez potrzeby cięcia kabli, ani ingerencji w elektronikę samochodu. Nie ma żadnego wpływu na inne systemy typu wtrysk elektroniczny, ABS itd.
Sprint Booster usatysfakcjonuje każdego, kto szuka bezpieczniejszej, a przy tym bardziej ekscytującej jazdy.
Efekty działania Sprint Boostera to:
- przy niskich obrotach silnik reaguje w przybliżeniu w połowie czasu jak przed montażem Sprint Boostera.
- opóźnienie zadziałania przepustnicy przy przyspieszaniu na 3/4 biegu w połowie obrotów silnika jest praktycznie zerowe.
- duże różnice w szybkości zadziałania przy wyższych obrotach.
- szybsza reakcja przy redukcjach, tym samym bezpieczniejsze wyprzedzanie.
- ogólnie większe bezpieczeństwo i więcej zabawy na drodze.
Montaż jest zdecydowanie prosty – nie wymaga specyficznych narzędzi i przyrządów - trwa kilka minut.
Odmiana "selectable" sprint boostera jest nowym urządzeniem z wyborem sekwencji pracy i oferuje: nastaw fabryczny oraz dwa stopnie przyspieszenia reakcji na naciśnięcie na pedał gazu.
Cena 1090,-pln.
[powrot] |