|
Sebring to:

Hałasem zainteresowane są w sposób szczególny
władze...
Jazda motocyklem to są emocje. Emocje to także dźwięk motoru - to mocny klang
czystej mocy. Tak więc dźwięk, nie hałas, powinien towarzyszyć jeździe motorem.
Sebring postawił sobie od początku za cel zaoferowanie swoim klientom pełnego
dźwięku, nie prowokującego jednak do odbioru jako hałasu. Pomocne przy tym jest
wieloletnie doświadczenie udziału w wyścigach, gdzie w pierwszej linii liczą się
osiągi, gdzie jednak odpowiednie wytłumienie staje się coraz istotniejsze.

Żaden z producentów nie oferuje tak szerokiej
gamy tłumików motocyklowych z homologacją (ABE), co Sebring. Co najistotniejsze
- tłumiki te nie są ani „niezbyt głośne”, ani „prawie seryjne” – one grają
dopuszczalnym przepisami, pełnym Sebring-Sound !!!. I czy to Enduro, czy
Naked-Bikes, czy Superbike – Sebring ma pasującą ofertę. -Pasującą oznacza
ponadto, że wszystko pozostaje na swoim miejscu a na czas urlopu nie jest się
zmuszonym np. do rezygnacji z montażu bagażnika.

Dzięki zastosowaniu najlepszych technik
wytwarzania i najlepszych materiałów homologowane tłumiki Sebringa mają 2 lata
gwarancji. Używane w produkcji materiały to tytan, aluminium, stal nierdzewna,
włókno węglowe i alucarbon (połączenie włókna węglowego i aluminium). Design
alucarbon to przekonujący sygnał, po uruchomieniu serii tłumików tytanowych, iż
wykorzystanie technologii kosmicznych staje się stałym elementem w procesach
high-tec Sebringa.
Układy wydechowe do cruiserów są z kolei chromowane, co zapewnia im nie
zmieniony wygląd przez wiele lat.
Gwarancją najwyższej jakości tłumików było i jest wsparcie się Sebringa na
doświadczeniach takich zawodników jak Cadalora, Appel czy Knobloch.

Układ idealny to: Sebring homologowany na ulicę a
na tor – wersja Racing, czyli np. Twister. Przy tym jest to układ bardzo wygodny
i elegancki technicznie, gdyż zamiana tłumików nie wymaga skomplikowanych
zabiegów monterskich. Oferowane przez Sebringa zawodnikom tłumiki serii Racing
są wprawdzie w ruchu ulicznym trochę za głośne, ale przez to, iż charakteryzują
się w całym zakresie prędkości obrotowych odczuwalnym przyrostem mocy, to czynią
z motocykla prawdziwego.
|
|